• 1404/05/06
  • - تعداد بازدید: 189
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بیمارستان مادر و کودک شوشتری

برگزاری نشست اعضا کمیته رسیدگی به شکایات و صیانت از حقوق شهروندی در بیمارستان مادر و کودک شوشتری

کمیته صیانت از حقوق شهروندی و رسیدگی به شکایات بیمارستان مادر و کودک شوشتری با هدف ارتقای کیفیت خدمات درمانی، بهبود فرآیند ها، اطمینان از رعایت حقوق بیماران و شفاف سازی در فرآیند های درمانی در دفتر سرپرست این مرکز درمانی تشکیل نشست داد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان مادر و کودک شوشتری، رییس بیمارستان با اعلام این خبر گفت: رسیدگی به شکایات بیماران یکی از مهم ترین ابزار های سنجش کیفیت خدمات و شناسایی نقاط قابل بهبود در مجموعه درمانی است. در این نشست مجموعه ای از شکایات ثبت شده طی ماه گذشته بررسی شد.

کمیته رسیدگی به شکایات

دکتر «اشکان نیک آیین» در ادامه افزود: این نشست به منظور بررسی دقیق شکایات، رسیدگی منصفانه به مسایل مطرح شده تشکیل شد که موارد نارضایتی، پیشنهادات، انتقادات کارکنان و مراجعان بررسی شد و راهکارهای بهبود توسط اعضای کمیته مطرح شد. پاسخ گویی دقیق و محترمانه به بیماران و پیگیری تا حصول نتیجه، اصل بنیادین این مرکز درمانی در برخورد با شکایات است.

کمیته رسیدگی به شکایات و حقوق شهروندی

او گفت: این کمیته در راستای حفظ کرامت انسانی، ارتقا کیفیت خدمات و فراهم سازی بستر های شفاف و پاسخ گو در نظام درمان، با هدف رعایت حقوق بیماران و کارکنان، بهبود شرایط بیمارستان و اصلاح فرآیند هایی که منجر به نارضایتی گیرندگان خدمت می شود، تشکیل شد. /ف.نیکداد 

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 128933

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید