سوالات متداول
 نحوه دریافت نوبت دهی غیر حضوری

لطفا جهت دریافت نوبت بصورت غیر حضوری باشماره تماس  ۳۲۹۳۰۷۸۹ -۰۷۱ و یا به سایت https://nobat.sums.ac.ir/tcs   مراجعه نمایید .

 نحوه دریافت جواب ازمایش بصورت غیر حضوری 
جهت دریافت دریافت جواب آزمایش : به این لینک مراجعه فرمایید و کد رهگیری درج شده در قبض را وارد نمایید .https://his.sums.ac.ir/Service/ShowServiceResult?isSignIn=False 
 
بیمارستان مادر و کودک شوشتری طرف قرارداد با چه بیمه هایی می باشد؟

لطفا لینک زیر را مشاهده فرمائید :

/page-shoshtarihp/fa/۶۳/form/pId۱۳۸۳۶

چه بخشهای بستری در بیمارستان مادر و کودک شوشتری وجود دارد؟

بخش اورژانس،  بخش های مراقبت های ویژه نوزادان(NICU) ، اتاق عمل زنان و زایمان،بلوک های زایمان ،بخش مراقبت بعد از عمل سزارین ، بخش جراحی زنان

چه نوع اعمال جراحی در این بیمارستان انجام می شود؟

جراحی های زنان و عمل سزارین در این مرکز انجام می پذیرد.

چه بخشهای پاراکلینیک در بیمارستان مادر و کودک شوشتری وجود دارد؟

درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی،آزمایشگاه ، رادیولوژی و سونو گرافی، کلاس های آمادگی مادران باردار و داروخانه

چه تخصصهایی در در مانگاه مادر و کودک شوشتری وجود دارد؟

در این درمانگاه متخصصین و فوق تخصص های رشته های زنان ، زایمان و نازایی، فوق تخصص و متخصص نوزادان، بیهوشی  ، توانبخشی، متخصص داخلی همچنین خدماتی از قبیل برگزاری کلاسهای آموزشی دوران بارداری، زایمان فیزیولوژیک و بدون درد جهت مادران باردار و مشاوره شیردهی که توسط ماماهای مجرب در این مرکز انجام می پذیرد.

چه آزمایشاتی در آزمایشگاه بیمارستان مادر و کودک شوشتری انجام می شود؟

انواع تست های بیوشیمی، خون شناسی، میکروب شناسی، انگل شناسی، هورمونی، پاتولوژی وسرولوژی با استفاده از دستگاههای اتوماتیک ، پیشرفته و پرسنل مجرب

چه نوع خدمات تصویر برداری در واحد رادیولوژی بیمارستان مادر و کودک شوشتری انجام میشود؟

رادیوگرافی ساده

ماموگرافی دیجیتال با پیشرفته ترین دستگاه

انجام سونوگرافی های ساده و کالرداپلر(رنگی) برای بیماران بستری،بستری اورژانس و سرپایی بصورت محدود

سایر خدماتی که بیمارستان جهت رفاه در اختیار مراجعین محترم قراداده است.

 مشاوره تغذیه ، روانپزشکی و مشاوره مذهبی

چه مدارکی جهت صدور شناسنامه نوزاد لازم است؟

-دریافت گواهی ولادت از واحد صدور گواهی ولادت

-حضور پدر یا مادر الزامی است.

- پس از تحویل مدارک در زمان تعیین شده توسط واحد ثبت احوال، جهت تحویل شناسنامه مراجعه نمایید.

جهت دریافت مدارک پزشکی بیمار چه اقداماتی نیاز است؟

۱-مراجعه به واحد مدیریت اطلاعات سلامت بیمارستان

۲-ارائه کارت شناسایی معتبر توسط بیمار

۳-(در صورت مراجعه ی بستگان درجه یک بیمار)- ارائه ی کارت شناسایی معتبر و مدارک شناسایی ای که نسبت ایشان با بیمار را مشخص نماید.

۴-تهیه ی کپی از مدارک پزشکی

۵-دریافت اصل مدارک از بیمار

۶- الصاق مهر برابر با اصل بر روی کپی مدارک و تحویل آن به بیمار

جهت بستری بیمار چه مدارکی لازم است ؟

ارائه دفترچه بیمه (در صورت دارا بودن)، کارت ملی، آدرس، تلفن و مشخصات دقیق هنگام پذیرش و تشکیل پرونده ضروری است. همچنین بیماران مؤنث که سن آنها بیشتر از ۱۲ سال می باشد علاوه بر مدارک فوق باید شناسنامه خود را به همراه داشته باشند زیرا تایید دفترچه ایشان منوط به رؤیت اصل شناسنامه می باشد.در روز تشکیل پرونده زوجین با در دست داشتن اصل شناسنامه به واحد پذیرش بستری مراجعه نمایند.

در صوررتی که نیاز باشد وجهی به بیمار مسترد گردد چه اقداماتی باید صورت پذیرد؟

الف : خدمات سرپایی:

با در دست داشتن قبض پرداخت ممهور به مهر واحد ارائه دهنده خدمت و و کپی مدارک شناسایی به صندوق مراجعه و مبلغ را دریافت نمایید.

 ب : خدمات بستری:

در صورتی که مبلغ مورد نظر بیشتر از صد هزار تومان است: با در دست داشتن مدارک ذیل جهت پرداخت به واحد ترخیص مراجعه نمایید.

۱.قبض پرداختی

۲.کارت شناسایی بیمار یا مدارک هویتی همسر بیمار

۳.شماره حساب بانک ملت بیمار یا همسر بیمار در صورت نداشتن شماره حساب بانک ملت، شماره حساب و شماره شبای سایر بانک ها ارائه گردد.

چنانچه در هنگام ارائه خدمات سرپایی دفترچه بیمه اعتبار نداشت یا بصورت آزاد از بیمار وجه دریافت گردید جهت اعمال بیمه باید ظرف ۲۴ ساعت بعد می توان با در دست داشتن قبض سرپایی و دفترچه بیمه جهت عودت قبض اقدام نمایید.

چه مدارکی جهت بیمه نمودن بیماران جهت ثبت نام بیمه ایرانیان لازم می باشد؟

۱-اصل شناسنامه

۲-اصل کارت ملی

۳- اصل صیغه نامه و یا سند ازدواج در صورتیکه عقد محضری نباشد یا در شناسنامه زوجین ثبت نگردیده است.

۴-با همراه داشتن مدارک فوق به یکی از دفاتر بیمه سلامت مراجعه نمایید.

چه مدارکی جهت ارائه به بیمه های تکمیلی که با بیمارستان قرارداد ندارند لازم می باشد؟

۱-ریز صورتحساب ۲- برگ خلاصه پرونده۳- شرح عمل