• 1399/06/24
  • - تعداد بازدید: 852
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بیمارستان مادر و کودک شوشتری

بهبود فرآیند درخواست و تحویل کالا

بهبود فرآیند درخواست و تحویل کالا

فرآیند درخواست و تحویل کالا

با سلام و احترام

نظر به اصلاح فرایند تحویل کالا از انبار بیمارستان مراتب به شرح زیر جهت اقدام حضورتان اعلام می گردد.

1-درخواست ماهیانه ی واحدها می بایست در بازه ی زمانی 25 تا 30 هر ماه و بصورت اتوماسیون در فرم تحویل کالا ( نه درخواست خرید ) ارائه گردد. بجز موارد اورژانس، به درخواست های خارج از این محدوده زمانی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

2-واحدهای مختلف بیمارستان ، درخواست های خود را ابتدا به واحد بهبود کیفیت ارسال نموده که پس از بررسی توسط واحد بهبود کیفیت جهت تکمیل امضاء به رییس حسابداری و سپس به مدیر / رئیس بیمارستان ارجاع خواهد شد.

3-بخشهای درمانی نیاز به ارجاع درخواست خود به دفتر پرستاری ندارند.

4-درخواست تحویل فرم ها و اوراق پزشکی می بایست از بخشهای درمانی مستقیما به خانم ایزدپرست ارسال گردد تا بقیه مراحل تحویل انجام شود.

5-بدیهی است فرایند ارسال به بهبود کیفیت پس از چند ماه بررسی و رایزنی با مسئول محترم انبار و جمع بندی و تطابق مصرف واقعی با درخواست ها حذف و فرایند مربوطه سهل الوصول تر خواهد شد.

شایان ذکر است از همکاری کلیه مسئولین و پرسنل بیمارستان بابت صرفه جویی در کاهش هزینه و مدیریت منابع در این برهه حساس زمانی قدردانی می گردد.

# واحد- بهبود- کیفیت- بیمارستان- مادر-و -کودک -شوشتری

  • گروه خبری : اطلاعیه ها
  • کد خبری : 83283
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید