بیمارستان مادر و کودک شوشتری
بهبود فرآیند درخواست و تحویل کالا
بهبود فرآیند درخواست و تحویل کالا
فرآیند درخواست و تحویل کالا
با سلام و احترام
نظر به اصلاح فرایند تحویل کالا از انبار بیمارستان مراتب به شرح زیر جهت اقدام حضورتان اعلام می گردد.
1-درخواست ماهیانه ی واحدها می بایست در بازه ی زمانی 25 تا 30 هر ماه و بصورت اتوماسیون در فرم تحویل کالا ( نه درخواست خرید ) ارائه گردد. بجز موارد اورژانس، به درخواست های خارج از این محدوده زمانی ترتیب اثر داده نخواهد شد.
2-واحدهای مختلف بیمارستان ، درخواست های خود را ابتدا به واحد بهبود کیفیت ارسال نموده که پس از بررسی توسط واحد بهبود کیفیت جهت تکمیل امضاء به رییس حسابداری و سپس به مدیر / رئیس بیمارستان ارجاع خواهد شد.
3-بخشهای درمانی نیاز به ارجاع درخواست خود به دفتر پرستاری ندارند.
4-درخواست تحویل فرم ها و اوراق پزشکی می بایست از بخشهای درمانی مستقیما به خانم ایزدپرست ارسال گردد تا بقیه مراحل تحویل انجام شود.
5-بدیهی است فرایند ارسال به بهبود کیفیت پس از چند ماه بررسی و رایزنی با مسئول محترم انبار و جمع بندی و تطابق مصرف واقعی با درخواست ها حذف و فرایند مربوطه سهل الوصول تر خواهد شد.
شایان ذکر است از همکاری کلیه مسئولین و پرسنل بیمارستان بابت صرفه جویی در کاهش هزینه و مدیریت منابع در این برهه حساس زمانی قدردانی می گردد.
# واحد- بهبود- کیفیت- بیمارستان- مادر-و -کودک -شوشتری
نظر دهید